Як змінилися цінності споживачів через пандемію? Дослідження


 

Згідно з новим глобальному дослідженню, більше 70% людей у ​​віці 18-34 років заявили, що тепер вони намагаються нове і по-різному взаємодіють зі світом, в порівнянні з 54% людей у ​​віці 45+ років.

Згідно зі звітом The Value Shift Report від компанії Hall & Partners, що займається стратегічним консультуванням по брендам, молоді люди будуть визначати наші цінності на десятиліття вперед.

Ключові результати:

Турбота про навколишнє середовище: захист навколишнього середовища і спільна робота над більш стійким майбутнім були вищим пріоритетом і оцінювалися як цінність номер один (69%).

Жити тут і зараз: молодші споживачі цінують «моменти зараз», а не планують заздалегідь, які вважають непередбачуваним майбутнім. Половина з них зосереджена на простих радощах життя і вважає надмірність непотрібними пустощами.

Справжній активізм: всі покоління очікують, що компанії будуть послідовними у питаннях, за які вони відповідальні. Бренди, які змінюють світ на краще, мають бути винагороджені лояльністю.

Безпека понад усе: обережніший спосіб життя і зниження ризику в повсякденному житті. Бренди повинні будуть задовольнити бажання споживачів усунути ризики і відчути себе захищеними.

«Майбутнє формується на наших очах, викликане не тільки глобальною кризою здоров’я, викликаним COVID-19, а й політичними заворушеннями, економічними та екологічними потрясіннями і невідкладними вимогами більшої справедливості і рівності» — Ванеллі Джексон, генеральний директор Hall & Partners.

Коментарі (0)

BigNews в Telegram

Підписуйтесь, у нас тільки найважливіше і цікавіше

Підписатися в Telegram

BigNews в Google News

Підписуйтесь, щоб бути в курсі останніх подій

Підписатися в Google News

Спецпроекти