Згідно з новим глобальному дослідженню, більше 70% людей у віці 18-34 років заявили, що тепер вони намагаються нове і по-різному взаємодіють зі світом, в порівнянні з 54% людей у віці 45+ років.
Згідно зі звітом The Value Shift Report від компанії Hall & Partners, що займається стратегічним консультуванням по брендам, молоді люди будуть визначати наші цінності на десятиліття вперед.
Ключові результати:
Турбота про навколишнє середовище: захист навколишнього середовища і спільна робота над більш стійким майбутнім були вищим пріоритетом і оцінювалися як цінність номер один (69%).
Жити тут і зараз: молодші споживачі цінують «моменти зараз», а не планують заздалегідь, які вважають непередбачуваним майбутнім. Половина з них зосереджена на простих радощах життя і вважає надмірність непотрібними пустощами.
Справжній активізм: всі покоління очікують, що компанії будуть послідовними у питаннях, за які вони відповідальні. Бренди, які змінюють світ на краще, мають бути винагороджені лояльністю.
Безпека понад усе: обережніший спосіб життя і зниження ризику в повсякденному житті. Бренди повинні будуть задовольнити бажання споживачів усунути ризики і відчути себе захищеними.
«Майбутнє формується на наших очах, викликане не тільки глобальною кризою здоров’я, викликаним COVID-19, а й політичними заворушеннями, економічними та екологічними потрясіннями і невідкладними вимогами більшої справедливості і рівності» — Ванеллі Джексон, генеральний директор Hall & Partners.