The One Show 2023 відзначив український антивоєнний проєкт креативної агенції ANGRY та компанії «Бетон від Ковальської» #ДітиНеПовинніБачитиВійну – різдвяні інсталяції з бетонних блоків від колишніх блокпостів.
Автори отримали «срібний олівець» у категорії Creative Effectiveness: Single Region or Market/CSR, «бронзовий олівець» у категорії Design: Out of Home/Series; чотири меріти в категоріях Branded Entertainment, Design, Brand Installations, Experiential & Immersive.
Напередодні Різдва колишні блокпости перетворили на кольорові інсталяції, щоб підбадьорити дітей. Загалом 10 – кожен на центральних вулицях міста.
Разом вони допомагали дітям подолати травми, спричинені війною: страх, темряву, вибухи, вимушений переїзд, втрати, поранення.
The One Show — один із найвпливовіших фестивалів у сфері реклами, дизайну та діджитал-маркетингу. Щороку у фестивалі беруть участь тисячі агенцій, некомерційних організацій, корпорацій та окремих людей з різних країн. Цього року було представлено надійшло 20 166 заявок із 54 країн, а отримано 648 «олівців».