Українська ілюстраторка Лєра Схемка взяла участь у глобальній кампанії бренду Converse – «Create together for peace».
Проєкт об’єднав 10 митців з усього світу. Кожен створив по одному постеру, які презентують більше ніж у 30-ти країнах. Разом вони досліджували те, як мистецтво будує мости між різними культурами.
«Рік тому мене запросили у закрите ком’юніті Converse x, що об’єднує творчу молодь із різних країн та сфер: дизайн, музика, скейтбординг, екологія. У лютому мене обрали для участі у воркшопі. Через зрозумілі обставини проєкт довелося реалізовувати дистанційно. Разом ми дослідили взаємозв’язок конфлікту, миру і мистецтва», – розповідає Лєра Схемка.
Converse запустив кампанію 18 травня 2020 року у межах літньої колекції Peace.