Проєкт i am u are про креативну економіку України у США презентує онлайн-платформу для продажу українських брендів, мета – підтримати українських митців.
i am u are — заснована Анною Пагавою, СЕО агенції GOGOLA та Христиною Скріпкою, експерткою із гостинності, за участі PR та комунікаційної агенції GOGŌLA.
- ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ
На сайті можнА придбати вже відомі та локальні бренди Bevza, Brua, Haluzka, Nadiia, Sofika, The Mapico, Gushka, Hutsul Avtentyka, Yakush Tableware та інші. Наразі проєкт нараховує 26 брендів.
«i am u are був задуманий, як екосистема, що збирає довкола найкращих українських творців. Тому запуск маркету — логічне продовження проєкту. Він дає нам можливість закріпитися на американському ринку довгостроково, щоб промотувати українську культуру і креатив», — повідомляє засновниця i am u are Анна Пагава.
- ЯК ЦЕ ПОЧИНАЛОСЬ
Початково i am u are планувався як проєкт-виставка з креативною архітектурною концепцією та вибіркою українських брендів, що презентували американській спільноті Україну. Перша подія відбулася навесні 2023 року у Нью-Йорку, зібравши близько 4000 відвідувачів.
Наразі платформа розширюється задля підтримки українських творців за кордоном. У грудні заплановані дискусійні панелі у Лос-Анджелесі, які мають об’єднати підприємців та лідерів думок у долині.