Sprite відмовився від зелених пляшок і змінив логотип


Coca-Cola представляє свою першу рекламну кампанію для бренду Sprite. На банках і пляшках розташований мінімалістичніший логотип.

Бренд приділив особливу увагу екологічності та відмовився від своїх культових зелених пляшок, замінивши їх прозорими — такі значно легше переробляти. Для промоції нового іміджу, Sprite представила кілька рекламних роликів, орієнтованих на споживачів покоління Z.

Coca-Cola переконані, що споживачі цього покоління живуть на планеті, яка «гаряча, ніж будь-коли», і сподівається, що ці цікаві гумористичні ролики «принесуть полегшення» під час так званої спеки.

Коментарі (0)

BigNews в Telegram

Підписуйтесь, у нас тільки найважливіше і цікавіше

Підписатися в Telegram

BigNews в Google News

Підписуйтесь, щоб бути в курсі останніх подій

Підписатися в Google News

Спецпроекти