Мережа супермаркетів «Сільпо» посіла восьме місце у переліку десяти найефективніших брендів Європи за версією Effie Awards Europe.
У 2021 році мережа отримала 7 нагород у таких номінаціях: «PR, Корпоративна репутація»; «Разове залучення»; «Single-Retailer Program. NEW»; «Кампанії з короткостроковим ефектом»; «Роздрібна торгівля»; «Малобюджетні кампанії», а також перше місце в рейтингу ефективності брендів у сфері маркетингових комунікацій.
Також Effie Awards Ukraine відзначила три кампанії:
— До Дня Святого Валентина «Сільпо» зізнався в любові іншим мережам супермаркетів;
— «Сільпо» створив булочку на честь дівчинки, що народилася в день, передбачений у чеку;
— Корпоративний серіал «ТрохиТролі», в якому обіграли історії з робочого життя і трохи потролили самих себе.
«Сільпо» знаходиться в одному списку з IKEA, Telekom, McDonald`s, KFC, Burger King, Mastercard, Lay’s та іншими компаніями.