Агенція Brand Finance опублікувала рейтинг 500 найдорожчих брендів світу.
TikTok назвали брендом, що зростає найшвидше. Найкращі у потокових послугах: Disney, Netflix, YouTube і Spotify. Традиційні медіа продовжують занепадати, а люди надають перевагу соцмережам.
Технологічна галузь залишається найціннішою. У більшості – це бренди з Китаю та США.
Apple залишається найдорожчим, за ним йдуть Amazon та Google. Coca-Cola залишається найсильнішою в США з оцінкою Brand Strength Index (BSI) 93,3 зі 100 і відповідним елітним рейтингом AAA+.
У часи пандемії найшвидшою галуззю вважається фармацевтика, тоді як туристичний сектор має оцінки нижчі за доковідні часи. Сатья Наделла з Microsoft займає перше місце в рейтингу найкращих генеральних директорів.
Дізнатися більше – на сайті агенції.