Згідно з дослідженням, проведеним благодійною організацією Relate, більше половини людей старше 65 років вважають себе «любителями сексуальних пригод», але багато хто почувається ніяково через секс.
Щоб підвищити обізнаність та попит на користування презервативами, організація об’єдналася з Ogilvy та створила «The Rise of Horniculture». Кампанія включає серію дизайнів упаковок презервативів на рослинну тематику.
«Секс і близькість можуть бути авантюрними та приносять задоволення у будь-якому віці. Наше дослідження показало, що це, як і раніше, важлива частина життя для тих, хто цього хоче»
Презервативи можна придбати у сімейному садовому центрі Finchley Nurseries. Асортимент включає баклажани, сливи, кабачки, цибулю і авокадо. Це веганська стійка колекція, яка також біорозкладається.