На сайті Офісу президента оприлюднили петицію з вимогою маркувати товари компаній, що працюють на росії.
Автор петиції — український військовий та блогер Юрій Гудименко. Він зазначає, що компанії сплачують податки у цій країні, тому стають безпосередніми учасниками російської агресії проти України. Зокрема: Avon, Johnson & Johnson, Procter & Gamble, Red Bull, Unilever, Bonduelle, Yves Rocher, Colgate-Palmolive, Barilla та інші.
«Задача – зробити так, аби бренди-колаборанти стикнулись з бойкотом і падінням прибутків. Водночас я розумію, що більшість українців не будуть заходити у спеціальні Telegram-боти чи мобільні додатки щоразу, як приходять у магазин, щоб перевірити всі бренди на поличці. Тому я пропоную зробити так, щоб вже на поличці у магазині покупець бачив, чи фінансує бренд російську армію, чи ні».
Товари цих брендів автор петиції пропонує маркувати спеціальними позначками на лицевій стороні товару великими літерами червоного кольору.