Цього літа організація PETA, що бореться за права тварин, розмістила білборди, які зображували людську шкіру як матеріал, а тепер втілила ідею в реальне життя.
У сатиричному магазині представлена колекція одягу та аксесуарів, «зроблених із найтоншої шкіри», яка при уважному розгляді виявить у виробах людські ознаки та кров.
Кампанія була розроблена, щоб привернути увагу популярних роздрібних продавців, які продовжують продавати одяг зі шкіри та хутра тварин.
Віце-президент організації, Трейсі Рейман, пояснює, що корова на бійні переживає і відчуває страх так само, як і люди. Кожен предмет одягу чи аксесуар був названий на честь того, хто «пожертвував» собою, щоб стати цим предметом моди.
Продукти насправді не продаються і не вироблялися в реальному житті: це лише цифрові зображення того, як би виглядали товари, якби вони були насправді виготовлені.
Окрім предметів одягу, веб-сайт магазину також рекламує «Колекцію після життя», ще одну вигадану послугу, яка пропонує перетворити померлого коханого або члена сім’ї в модні речі на пам’ять про них.