Сервіс для створення і поширення вішлистів Rewish поділився статистикою бажань українців. Проаналізувавши понад 16 тис. бажань, команда сервісу виділила кілька трендів.
Побут і затишок
Третину замовлень становлять товари для дому та створення затишку: піжами, свічки, пледи. Навіть (та особливо) під час війни люди потребують відпочинку і почуття безпеки. Товари для дому допомагають створити зручні умови і забезпечити певний рівень комфорту.
Локальний бізнес
Майже половина бажань – товари з локальних Instagram-магазинів. Маленькі і середні бізнеси, які продовжують працювати під час війни, знаходять своїх вдячних клієнтів, і їхні товари потрапляють до вішлістів. Крім того, вони унікальні, індивідуальні та українські.
Книжки
Книги допомагають знизити стрес і відпочити від реальності. Вони зосереджують на позитивних аспектах життя. Читання – спосіб втілення надії та мрій у складні часи. Книги про мир, позитивні зміни та подолання труднощів можуть надихати та мотивувати людей.
Гарний вигляд
Близко 20% користувачів додали до вішлістів одяг та аксесуари. Нове вбрання та прикраси позитивно впливають на самооцінку, настрій та загальне самопочуття. Такі речей може допомогти підтримати психологічне благополуччя під час війни. Окрім традиційного одягу серед користувачів популярні товари з українською символікою. Окрім того, у платформі помітили збільшення кількості парфумів у вішлістах.
“Для користувачів створення вішлістів – це спосіб отримати в подарунок те, про що іншим важко здогадатись. Щось пов’язане з хобі, наприклад, товари для в’язання або садівництва. Ми дуже раді, що в Україні почалась формуватись культура вішлистів, адже це дуже важливо – навчитись формулювати свої бажання та відверто говорити про них. У цьому, власне, полягає місія проєкту” – коментує команда Rewish.
Окрім фізичних подарунків у вішлістах є бажання перемоги, деокупації українських міст та повернення в Україну літаком в Бориспіль. І, звичайно, плани після перемоги – подорожі, курси та авіаквитки.