Маска – головний аксесуар нашого часу?


 

Сьогодні захисні маски потрібні людям так само, як парасолька під час дощу. Для українців настала нова реальність, однак у деяких країнах їх давно використовують не тільки для захисту, але і як аксесуар.

Маска - головний аксесуар нашого часу? - Новини. Останні новини України та світу. Bignews.ua
Фото: https://www.istockphoto.com/

Азія

Сезонні епідемії. За версією The New York Times, коли в 2002 році всю Південно-Східну Азію охопила епідемія пневмонії, жителі не перестали користуватися масками для захисту від кашлю, чихів та алергій.

Смог у мегаполісах. За даними ООН, щорічно через брудне повітря в світі гинуть 7 мільйонів людей, з яких майже 4 мільйони – в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.

Корисний Мерч. Маски допомагають приховати проблемну шкіру, сліди пластичних операцій, демонструють зв’язок із субкультурою. Їх випускають дизайнери і музиканти.

Політ-анонімність. Маски допомагають зберігати анонімність. Їх часто використовують на страйках і мітингах.

Маска - головний аксесуар нашого часу? - Новини. Останні новини України та світу. Bignews.ua
Фото: https://pixabay.com

Європа і США

Дизайнери створювали маски задовго до коронавіруса. Першими стали Жан-Поль Готьє та Мартін Маржела (1995). Таким чином моделі на подіумі приховували свої обличчя, а глядачі фокусувалися лише на колекції.

Маски також демонстрували Джон Гальяно, Вальтер ван Бейрендонк, Раф Сімонс, Олександр Маккуїн, Алессандро Мікеле в колекціях для Gucci. Їх маски були створені виключно як декоративні.

Що змінилося

«Маска для обличчя стала символом нашого часу», – заявляє Ванесса Фрідман, модний критик The New York Times.

У звіті пошукової платформи Tagwalk маски посіли третє місце в списку найбільш популярних товарів під час карантину. Аналітики з Lyst відзначають п’ятикратне зростання запитів на початку року.

Маска - головний аксесуар нашого часу? - Новини. Останні новини України та світу. Bignews.ua
Фото: https://pixabay.com

Що далі

Ванесса Фрідман вважає: якщо в умовах пандемії бренди почнуть масово випускати маски, це переросте в репутаційний скандал.

Гіганти у сфері моди (Louis Vuitton, Dior, Saint Laurent, Gucci, Balenciaga) перевели свої фабрики на виробництво масок, однак придбати їх на сайтах не можна. Таким чином компанії підтримують медиків і зберігають робочі місця.

Маска - головний аксесуар нашого часу? - Новини. Останні новини України та світу. Bignews.ua
Фото: https://pixabay.com

До ініціативи доєдналися спортивні бренди (Аdidas, Nike, Under Armour). Вони задіяли у виробництві кросівочні технології, а самі маски виходять без «свушу» і трьох смуг.

Проте, якщо маски надовго закріпляться в реальності – їх монетизація здається лише питанням часу.

Коментарі (0)

BigNews в Telegram

Підписуйтесь, у нас тільки найважливіше і цікавіше

Підписатися в Telegram

BigNews в Google News

Підписуйтесь, щоб бути в курсі останніх подій

Підписатися в Google News

Спецпроекти