У 2021 році люди в середньому витрачали 4,8 години на день на мобільні додатки — це на 30% більше, ніж у 2019 році.
У Бразилії, Індонезії та Південній Кореї на телефони йшло понад 5 годин.
7 із 10 хвилин, або 42 зі 60 хвилин, витрачали на соціальні мережі, особливо на TikTok. Торік користувачі завантажували додатки загалом 230 мільярдів разів, а на платні версії витратили 170 мільярдів доларів.
YouTube був найпопулярнішим додатком для відтворення відео у 60 країнах, а Netflix посідав друге місце. TikTok був найбільш завантажуваним додатком у світі. Користувачі витрачали на нього на 90% більше часу порівняно з 2020 роком.
Люди витратили на мобільні ігри 116 мільярдів доларів та понад 100 мільярдів годин на додатки для покупок. Найбільше у Сінгапурі, Індонезії та Бразилії.
Популярними стали додатки для покращення психічного самопочуття: Headspace і Calm, та додатки для занять спортом удома.
На програми для знайомств люди витратили 4 мільярди доларів, що на 95% більше, ніж у 2018 році. Найпопулярніші — Tinder та Badoo.