Люди витрачають 4,8 години на день на мобільні додатки


У 2021 році люди в середньому витрачали 4,8 години на день на мобільні додатки — це на 30% більше, ніж у 2019 році.

У Бразилії, Індонезії та Південній Кореї на телефони йшло понад 5 годин.

7 із 10 хвилин, або 42 зі 60 хвилин, витрачали на соціальні мережі, особливо на TikTok. Торік користувачі завантажували додатки загалом 230 мільярдів разів, а на платні версії витратили 170 мільярдів доларів.

YouTube був найпопулярнішим додатком для відтворення відео у 60 країнах, а Netflix посідав друге місце. TikTok був найбільш завантажуваним додатком у світі. Користувачі витрачали на нього на 90% більше часу порівняно з 2020 роком.

Люди витратили на мобільні ігри 116 мільярдів доларів та понад 100 мільярдів годин на додатки для покупок. Найбільше у Сінгапурі, Індонезії та Бразилії.

Популярними стали додатки для покращення психічного самопочуття: Headspace і Calm, та додатки для занять спортом удома.

На програми для знайомств люди витратили 4 мільярди доларів, що на 95% більше, ніж у 2018 році. Найпопулярніші — Tinder та Badoo.

Коментарі (0)

BigNews в Telegram

Підписуйтесь, у нас тільки найважливіше і цікавіше

Підписатися в Telegram

BigNews в Google News

Підписуйтесь, щоб бути в курсі останніх подій

Підписатися в Google News

Спецпроекти