Мистецтво в усьому світі, від США до Кореї, знаходить нові платформи, набуває інших форм і таким чином розвивається.
Новий тренд стосується їжі, адже їжа – невід’ємна частина життя. У цієї арт-течії поки немає офіційної назви, її суть у тому, що художники розмальовують картон, який прикрасить полиці магазинів. Цей картон стоятиме на вашій кухні, у ньому зберігатиметься ваш сніданок, а ваші діти звертатимуть увагу на ці яскраві коробки. І не тільки діти.
Виробники йдуть шляхом бренду Magic Spoon: минулого року вони випустили «дитячі пластівці для дорослих». Тепер художники створюють персонажів під різні смаки, героїв-талісманів для брендів, розробляють концепції і стилістики.
Буде цікаво простежити, як тренд розвивається паралельно з розвитком віддаленої роботи. Також, це гарна новина для ілюстраторів, які виходять за межі звичного. Агов, прокидайтеся!