Кліматичні зміни означають зміни в редакційній політиці?


The Guardian опублікувала нову редакційну політику. Редактори, дизайнери, продюсери та керівники газети написали, що в часи екологічної кризи егоїстично залишатися осторонь, тому вони сформулювали нові правила.

Серед них: до 2030 року газета перейде на zero waste, тобто працюватиме без відходів, усе сміття будуть утилізовувати або відправляти на переробку. Також у газеті з’явиться більше матеріалів про екологію. Керівники відмовлятимуть у рекламі всім, хто не дотримується етичних норм.

The Guardian стала першою газетою, що отримала сертифікат BCorp. Це означає, що компанія бере на себе відповідальність за позитивні зміни у суспільстві.

Коментарі (0)

BigNews в Telegram

Підписуйтесь, у нас тільки найважливіше і цікавіше

Підписатися в Telegram

BigNews в Google News

Підписуйтесь, щоб бути в курсі останніх подій

Підписатися в Google News

Спецпроекти