Команда Rakuten Viber провела опитування, мета якого – виявити, що українці частіше читають у месенджерах. В опитуванні в офіційному каналі Viber Україна взяли участь близько 50 тисяч користувачів.
- ЯКІ РЕЗУЛЬТАТИ
44% українців найчастішк спілукуються з рідними та друзями. 25% читають новини. 7% спілкуються в робочих чатах, 5% спілкуються у групових або освітніх чатах. 4% українців споживають розважальний контент або за інтересами. 1% включають групові чати з сусідами, канали для навчання та спілкування зі службами підтримки бізнесів та сервісів. 12% респондентів майже не проводять час у месенджерах.
Детальний список результатів виглядає так:
- Спілкування з рідними та друзями — 44%;
- Перегляд новин — 25%;
- Спілкування по роботі — 7%;
- Групові чати, що стосуються навчання — 5%;
- Розважальний контенту та канали по інтересам — 4%;
- Групові чати з сусідами — 1%;
- Самоосвіта і канали для навчання — 1%;
- Служби підтримки бізнесів та сервісів — 1%;
- Майже не проводять час у месенджерах — 12%.
- Методика дослідження – анонімне онлайн-опитування, n>48 000.
У червні 2023 року Rakuten Viber проводив опитування про те, скільки часу українці проводять у телефоні та як часто читають новини. 39% респондентів проводили 4-6 годин у смартфоні, ще 35% — 1-2 години. Третина опитаних (27%) перевіряла новини щонайменше один раз на годину, 41% — один або два рази на день.