За статистикою платформи Pinterest, запит «аромасвічки» увійшов у топ трендів 2020 року. За даними аналітиків NPD, попит на преміум-свічки виріс у порівнянні з попереднім роком. Яким чином пандемія, знаменитості та бренди вплинули на ставлення людей?
Джерело: DTF Magazine
Карантин
Доктор соціологічних наук Трейс Броуер пояснює: люди стали масово скуповувати свічки для того, щоб зробити свої будинки затишними. Це уявлення закладено в багатьох культурах: жителі країн Азії та Скандинавії запалюють свічки для створення релаксу.
Ще одна причина – «ефект губної помади». Під час кризи люди економлять, однак охоче витрачають гроші на косметику і продукти. Всім, хто застряг удома, простіше і дешевше прикрасити простір новою свічкою, ніж новим диваном.
Брендові свічки перетворюють просте в «особливе»: житло знаходить свій запах, підкреслює його господарів не гірше, ніж взуття доповнює одяг.
Свічки брендів
Товари нішевих марок продаються краще, тому що їх більше, і вони дешевші. До того ж, незважаючи на попит, ліцензії на свічки належать стороннім хімічним концернам.
Фото: https://pixabay.com
Великі бренди не дуже радо налагоджують з ними зв’язок, але пандемія не лишила вибору: тренд вже є, і з трендом потрібно рахуватися. Першими інтер’єрні свічки випустили Versace, Gucci, Dolce & Gabbana.
Не відстають і бюджетніші марки: Zara Home розширила лінійку Bath & Body Works. Ikea представила лімітовану колекцію Osynlig.
Свічки знаменитостей
Селебреті вже кілька років просуваються в сфері краси та здоров’я, випускаючи одяг, аксесуари, косметику і засоби догляду за собою. Тепер із тим же завзяттям вони освоюють виробництво свічок.
Тревіс Скотт співпрацює з брендом Byredo. Свою марку анонсував і Дрейк. Кейсі Масгрейвс випустила свічку, створену у співпраці з Boy Smells, а Мішель Пфайффер об’єдналася з International Flavors & Fragrances.
Фото: https://www.istockphoto.com/
Незвичайні аромати 2020-2021
DTF Magazine зібрав кращі аромати, від дійсно crazy до актуальних eco.
■ The 2020 року, Flaming Crap – британський бренд вважає, що минулий рік пахне як банановий хліб, антисептик і лосьйон після гоління.
■ Pencil Shavings, Anya Smells – сонцезахисний крем, дитяча присипка, стружка олівця …
■ Space Rage Travx, Byredo – космічна свічка, зоряний пил і частинки антиматерії.
■ The Local, Scents of Normality, Earl of East X Uncommon – якщо клієнт не йде до пабу, то, можливо, він уже має лак для волосся, чіпси і липкий килим.
■ Nudesse, Overdose – оголеність має запах: троянда і «секретна молекула дощу».
■ Authentique, EBАY – бавовна, шкіра, клей і піна разом утворюють аромат щойно розпакованої пари новеньких кросівок.