«Сільпо» змінив логотип — але тимчасово


Мережа супермаркетів «Сільпо» тимчасово змінила логотип на «Сіль». Мена — зазначити, що сіль вже незабаром потрапить на полиці. Знову.

Цей продукт від найбільшого українського виробника почав зникати ще у квітні через бойові дії у Донецькій області. Команда Сільпо доставила 300 тонн кам’яної йодованої солі від підприємства Артемсіль. Залізницею її доставили до складів мережі.

Крім того, доставило також сіль Kujawska та Solino з Польщі. Продовжуються постачання ТМ Sosalt з Італії. Загалом, у червні Сільпо імпортує 200 тонн солі від виробників з Польщі, Румунії, Болгарії та Туреччини.

 

Коментарі (0)

BigNews в Telegram

Підписуйтесь, у нас тільки найважливіше і цікавіше

Підписатися в Telegram

BigNews в Google News

Підписуйтесь, щоб бути в курсі останніх подій

Підписатися в Google News

Спецпроекти