Світ сам собі режисер, він рухається й рухає інших. Сьогодні ти затребуваний фахівець, а завтра твої навички застарілі.
Високо цінуються не самі знання, а вміння здобувати їх швидко. Це не який привілей для суперлюдей, так може кожен, але не кожен знає про це. Маркетолог Софія Дутчак розповідає, що потрібно робити, і чому необхідно постійно вчитися.
«Я хочу робити щось корисне і йти вперед стільки, скільки зможу. Для цього потрібен ресурс. Свій я отримую в намаганні бути вічним студентом.»
Цю концепцію вона називає lifelong learning.
Як визначити сферу
Інфопростір переповнений контентом. Не слід хапатися за все підряд – так ви нічого не засвоїте. У світі безліч корисних сфер – оберіть ті з них, які вас щиро цікавлять, і не вагайтеся: зайвих знать не буває.
Кому це потрібно
Насамперед, фахівцям з діджиталу та комунікацій: smm-спеціаліст, контент-маркетолог, спеціальності, пов’язані з цифровим інтерфейсом.
Ці сфери повністю оновлюються раз на декілька років, а отже, стандарту вищої освіти для digital не існує. Це динамічна царина, яка залежить від середовища, а середовище ніколи не буває статичним або чітко визначеним.
Що робити
Почніть з регулярного читання: професійна література, нон-фікшн і художня – непереможне комбо, яке щодня підвищує якість вашого життя.
Знайдіть роботу, яка тримає вас у тонусі, підштовхує постійно дізнаватися нове. Це найкращий стимул для навчання і задоволення в процесі.
Аби витримати конкуренцію, слід оновлювати знання та навички. Корисно слідкувати за лідерами галузі – вони діляться інсайтами та лайфахами.
Сьогодні кожен може знайти справу до душі: світ об’ємний, він має купу шляхів. Ви можете піти вивчати квантову фізику просто зараз чи взяти пензля до рук, якщо ніколи не малювали. Саме з «ніколи» починаються відкриття – про світ, про життя, та й про нас самих.