На місцевому рівні країна називає себе Türkiye, але у світі відома як Туреччина.
В результаті офіційного ребрендингу країна буде визнана за своєю культурно вкоріненою назвою. Наразі ведуться переговори з Організацією Об’єднаних Націй (ООН) про початок переходу найближчими тижнями.
Культурні нюанси були враховані на світовій арені протягом кількох десятиліть: деякі бренди, продукція яких виробляється на місцевому рівні, постачали свої товари етикеткою «Зроблено в Туреччині» відповідно до рекомендації Асамблеї експортерів Туреччини у 2000 році. При ребрендингу очікується, що всі товари матимуть це маркування.
На даний момент Türkiye не вирішила, коли провести міжнародне перейменування країни, але процес триває. Управління зв’язків із громадськістю адміністрації президента Туреччини запустило на іноземних платформах кампанію під назвою Hello Turkiye.