Колекція одягу, присвячена українським пісням


Український бренд JUL об’єднався з візуальним щоденником Ukrainian Folks для створення капсульної колекції. Мета – інтеграція фольклору в сучасний контекст. На сайті бренду вже розмістили 10 футболок та дві махрові сумки.

«Я помітила, як смішно музичні сервіси перекладають назви українських народних пісень та романсів. Чому б не перенести ці назви на сучасний формат – мерчевий одяг? Основна проблема роботи з етнографічним спадком полягає в тому, що більшість обирає складний та застарілий спосіб донесення культурно-національної ідеї. Ми не бачимо сенсу будувати старе на старому» – пояснила Настя Івченко, авторка Ukrainian Folks.

Для колекції використали три українські народні пісні та один романс: «Несе Галя воду», «Ой, у вишневому саду», «Чом ти не прийшов» та «Чорнії брови, карії очі». Графічний дизайнер – Антон Синицяю, стилістка – Таня Немченко.

Коментарі (0)

BigNews в Telegram

Підписуйтесь, у нас тільки найважливіше і цікавіше

Підписатися в Telegram

BigNews в Google News

Підписуйтесь, щоб бути в курсі останніх подій

Підписатися в Google News

Спецпроекти