Скільки компаній зуміли продовжити роботу? Які галузі ліпше долають кризу? Скільки фахівців залишились без роботи? Фахова соцмережа CASES провели дослідження з метою з’ясувати, як креативні індустрії провели перший місяць війни.
Як проводили дослідження
Опитування проводилося з 28 по 31 березня за допомогою анкети Google Forms. Загалом участь взяли понад 1000 респондентів.
Дослідження не дає повної картини, оскільки участь в ньому взяли не всі учасники спільноти. Лише ті, хто знаходився у відносній безпеці, мав доступ до інтернету та можливість відповідати на запитання.
Вплив війни на креативні індустрії
До широкомасштабного вторгнення росії на українські землі більша частина респондентів мала сталу роботу — 73% опитаних. 27% такої роботи не мали (це як студенти, так і фрилансери).
Аудиторія CASES об’єднує представників багатьох галузей: маркетинг, реклама, брендинг, дизайн, ІТ, комунікації, тощо. Найбільше фахівців спільноти були залучені в галузі маркетингу, реклами та брендингу (25,2%) та графічному дизайні (20,2%). Значна частина спільноти представляє ІТ-галузь (14,7%).
— 37,2% компаній призупини діяльність;
— 34,6% фахівців втратили роботу.
Учасники спільноти та їхні сім’ї залучені в Теробороні — 27,2%. 14,1% — в ЗСУ. Чиїсь рідні беруть участь і в ЗСУ, і в Теробороні — їх 8,3%. Близько половини учасників спільноти підтримують країну в інший спосіб — на економічному, комунікаційному або волонтерському напрямках.
Більше інформації — за посиланням.