1025 конкурсні роботи з 33 країн світу змагатимуться за нагороди Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2023. Результати стануть відомі наприкінці травня.
На КМФР 2023 зареєстровано на 25% більше робіт, аніж в минулому році, а географія учасників розширилась. Найбільше конкурсних робіт від іноземних учасників надійшло з Франції, Грузії та Латвії.
До конкурсної програми також доєдналися агенції з Австралії, Азербайджану, Бельгії, Болгарії, Великобританії, Венесуели, Естонії, Ісландії, Іспанії, Італії, Казахстану, Канади, Киргизстану, Литви, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, ОАЕ, Польщі, Португалії, Словаччини, Словенії, Угорщини, Узбекистану, Фінляндії, Хорватії, Чехії, Чилі та Швеції.
Найчисленнішим конкурсом став PEACE, створений для робіт та кампаній, які протидіють війні, агресії, геноциду, злочинам проти людства. Наступні позиції зайняли конкурси – Local Solutions; Children: Health/Safety/Happiness та Arts and Culture.
Конкурсні роботи оцінюватимуть п’ять команд міжнародного журі, до яких увійшло 41 фахівець із 25 країн.
КМФР проходить в межах Ukrainian Creative Stories. За результатами КМФР буде опублікований Національний рейтинг креативності та майстерності сезону 2023.